Hemma igen!



Hemma
Så var man då hemma igen efter en underbart härlig och trevlig helg i Lübeck med våra goda vänner Cilla & Christian. Vi bodde både fint och bra precis vid ingången till Hansastaden. Bra en liten kort promenad och så var vi i centrum. Frukosten var super och lite shopping blev det. Kanske mest av den flytande formen.
Bilder kommer. Jag har bara inte hunnit med det. Var ganska trött i går efter en dags jobb.


Malmö
Idag har jag dessutom kört till Malmö och hem för ett kem-möte. Väldigt bra och givande möte men nu är jag ganska mör och tänker bara slappa resten av kvällen. Har varit uppe sen kl 5 i morse och tänker slänga mej i soffan när jag loggat ut mej från datorn.

Nu har jag även provat att köra med en gps och jag ska väl ge mej då, jag som alltid tyckt att det är en onödig grej, men den var faktiskt ganska bra. Jag hittade med en gång och det var väldigt smidigt att följa den. Så jag får väl ge mej då i denna sak även om det bär emot lite.

Jag har egentligen massor att göra men det får vänta.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16