Nu har den kommit!

Ja, snön alltså. I dag faller den första snön utanför mitt fönster. Stora blöta flingor. Det gör mej glad även om jag tycker att det är alldeles för tidigt. Snö gör mej glad :o) även om jag gillar sommaren bättre. Det är iaf något visst när den första snön kommer.


    Synpunkter, uttalande och annat



jenny
     2009-10-13 |

visst är det härligt med lite snö !! Men jag var på hundpromenad i snöblask och blåsväder !! Sen var det mysigt att ta en kopp te vid datorn och jobba vidare. På hemvägen fyndade jag en gosig kofta.


Lotta
     2009-10-13 | http://latta.blogg.se/

Kanske inte så härligt med promenad i snöblasket det var ju ganska blöt snö.



Roligt med lite fynd. Jag fyndade på ett par nya stövlar och ett par tights igår. Oj, oj, oj vad jag shoppar.



kram



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16