Tapet


Projekt Hall
Nu tror jag att jag bestämt mej för vilken tapet jag ska välja. Det lutar mest åt en tapet från Eco. Det är en ljusgrå metallictapet och jag tror den kommer bli snygg i all sin enkelhet. Med lite spännande belysning kommer den ge fina skiftningar och liv.

Först hade jag tänkt en vit eller bruten vit tapet med mönster i annan vit kulör eller lite metallicvitt. Men jag hittar ingen sån tapet som jag gillar.  

Sen hittade jag den ljusgrå metallictapeten och tror den kommer bli skitsnygg till de vita garderoberna och det antracitgrå golvet. Det är inte många ytor som behöver tapetseras så jag tror det får bli den grå.

Vad tror ni?


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16