Godkänt




Arg som ett bi... ja det är iaf vad jag har varit men det är lugnare nu.

I dag har jag fått godkänt på min första inlämningsuppgift. Jippi! :o) Och det är jag ju glad för. Men jag ligger fortfarande efter en hel del. Lite tråkigt. Försökte mej på en lektion i går och hann iaf med en halv. Inte dåligt det.

Hallen tar för mycket tid just nu och när det inte går som man vill blir det ännu tjurigare. Nu måste jag börja om från början igen för när jag började måla släppte det igen. Jag blir tokigt. Jag är skitnoga med allt förarbete och ändå så ska det d....las.

Nu ska jag iväg på brf-möte så ikväll blir det nog varken hall eller lektion. Tror inte jag hinner med en halv lektion men vi får se. Kanske... det beror på hur länge mötet håller på.



    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16