Äntligen helg

Nu har jag skrapat ner precis allt tak. Slipat, skrubbat med rotborste och tvättat det. Nu ska det få torka över natten sen ska jag tvätta det ordentligt i morgon, göra en massa annat i hallen och hoppas att jag ska få det mesta klart så jag kan måla det som ska målas.

Nu är jag trött i hela kroppen för jag har hållt på ända sen jag kom hem från jobbet halv 5.

Tänkte titta in i kylskåpet och se vad det kan bjuda på till kvällen för nu ska jag slöa i soffan, titta på Idol och bara ta det lugnt.

Ha en kul kväll!





    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16