... Violer äro blå...



Rosor äro röda
Violer äro blå
Smultron äro söta
Och du är lika så



Nu har jag testat mitt nya objektiv. Ett Tokina 100/2,8 macro. Och det funkar kanon. Än så länge är jag bara positiv. Men nu har jag också bara provat det en dag - Igår.

Denna dag har jag varit på A6 och hjälp mamsen att kolla kök. Vi har även köpt ett kylskåp till kolonin. Två nya sänglampor samt diverse smått och gott på IKEA blev det också.

Nu ska jag softa resten av kvällen. Bara ta det lugnt, äta lite godis och ta mej ett glas kall dricka. Mer blir det inte.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny Emme
     2009-05-23 |

Visst är det fantastisk utsikt på Dunkehalla Kyrkogård !? Jag är ofta vid mammas grav och hälsar på. Det känns som jag får kraft och styrka när jag kommer dit och inte alls så sorgligt utan mer nära....


Lotta
     2009-05-24 | http://latta.blogg.se/

Ja, det nog en av de vackraste kyrkogårdar jag varit på. Väldigt vacker. Jag såg din mammas grav och den ligger jättefint. Kramar.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16