Äppelblomster & åska


¤




Nu tog visst det fina vädret slut. I eftermiddag har det regnat och åskat. Inte kul! Jag gillar inte åska. Dessutom möte på jobbet så jag kom hem senare än vanligt.

Skulle behöva gå ut och gå men har ingen större lust faktiskt.

Måste tvätta men det finns ingen tid förrän på torsdag. Buhu! På fredag är det marknad och på lördag är det fullt drag i Rådhusparken med diverse artister. Det får man ju inte missa. Då måste jag ju ha lite rena kläder.

Nu ska jag äta lite. Alltid något.

So long!


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-05-27 |

Sorry men inga turkosa leggings kvar !! Vilken tur att jag redan köpt gröna, turkosa och röda inför sommaren ! Ska inventera min garderob och se om jag behöver göra några inköp...... See you !



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16