Trött





I dag är jag trött. Mycket på jobbet och mycket här hemma. Just nu tvättar jag vilket inte är så värst kul. Skulle plockat i ordning lite men orkar inte. Har suttit här vid datorn i stället. Vilket jag egentligen inte har tid med. Men jag har varit så dålig på uppdateringar det sista så jag kände att jag får passa på.

Pratade med Humlan innan. Han är sjukis den stackaren. Ligger hemma i sängen med feber och förkylning. Vi kanske ska ut och äta på fredagkväll. Om han blir bättre vill säga, annars får det nog bli en lugn hemma kväll. Men det skulle vara roligt för det var längesen sist.

Nu ska jag stänga av datorn och gå och softa i soffan lite.

So long...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16