Godispåse (40/365)





Choklad är godis
I alla fall i min värld. Choklad är det godaste som finns. Gissa om det varit svårt att inte smaka på alla fina praliner jag fotat.

Gick upp tidigt i morse och fotade lite. Det tar lite tid när man inte har de rätta attiraljerna såsom externa blixtar, ljustält och annat smått och gott som man skulle behövt vid ett sådant här tillfälle.

Jag har varit på Bomässan i dag också. Lite roligt att kolla. Missade Simon & Thomas så det var lite synd men fick se Matte och Willy från Bygglov iaf. Annars var väl mässan sådär bra. Kunde varit bättre tycker jag, hade velat ha lite mer inredning och design.

Har även varit och ätit hos mamsen, fått lite blomjord och köpt en krukväxt till sovrummet.

Nu har jag suttit och börjat redigera bilder i photoshop hela eftermiddagen men nu är jag så trött i ryggen att jag inte orkar mer. Får ta resten en annan dag.




~ små Grännahjärtan ~

Tema: Godis
Foto: 22


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16