Önskar jag hade vingar


¤





Ibland önskar jag att jag också var en blå liten pinne som kunde flyga omkring.

Puh! Va varmt det är. Kommer nog åska vicken sekund som helst.

Nu har jag iaf plockat iordning lite här, diskat och fixat lite. I morgon är det tvättdag och jag har maaaassor av tvätt. Usch! Vi ska ju på after work med jobbet. Hoppas jag hinner komma med en liten sväng. För sen börjar semestrarna. Själv är jag ledig måndag till onsdag nästa vecka. Ska bli så skönt.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-06-18 |

Ha en skön midsommar !!! Vi åker till kompisar i Haverdal över midsommar. Härligt att komma till havet och kameran är med i väskan !! Hoppas du får sköna dagar på semestern !! Jag gästspelar igen i nästa vecka så vi ses !



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16