Lilla snigel...




ännu en liten snigel
Lilla snigel är faktiskt den första sången jag lärde mej spela på gitarr. Och den är fortfarande mitt paradnummer :o)

Denna lilla snigel gillade smörblommor.


Lördag och söndag
Helgen har varit underbar. Mycket sol, dricka, god mat allt i glada vänners lag. Det har varit mycket skoj. Vi har varit ute både på dagarna och kvällarna. Men nu var det dax att jobba igen. Bara denna veckan kvar sen semester. Jippi!!


Idag
Fullt upp på jobbet! Så jag är ganska trött nu. Idag kom syrran och barnen ner från Stockholm oxå. Dom stannar hela veckan så det ska bli kul. Synd bara att jag måste tvätta idag. Men ska försöka hälsa på dom en sväng i kväll. Eller i morgon och på torsdag för på onsdag ska jag ut med jobbet.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16