SPA-resa






SPA
På fredag sticker jag till Stockholm och hälsar på min söta lilla syster. Busar och leker med barnen.

På lördagsmorgon drar sedan vi tjejer - jag, mamma och syrran - till Seglarhotellet i Sandhamn som ligger på Sandön i Stockholms yttersta skärgård. Det blir knappt en timmes båttur ut och sen en liten promenad till hotellet. Hoppas det inte blåser för mycket bara. Sjösjuk vill jag då inte bli.  

Där ska vi lata oss, relaxa, ha det skönt, äta och dricka gott hela helgen. På söndagseftermiddagen tar vi båten tillbaks och sen blir det hemfärd till lilla Jönköping.

Jag har beställt en lerinpackning för kroppen som innehåller en varm omsvepande behandling där huden får "nytt liv". I behandlingen ingår peeling, applicering av aromatiskt balsam, kroppsmask av lera som får verka under värmefilt, skalpmassage, avslutande behandlande creme. 

Det ska bli såååå underbart skönt!

Tänkte ta med kameran så det blir nog en del bilder. Det ska bli så gott att komma i väg och pyssla om sej själv lite. Det behövs nu i vintermörkret.

Jag ska bara njuta, hela helgen.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-01-23 |

Hej Lotta !

Hoppas du får en härlig helg på SPA med massage och inpackning. Bara njuta av lyx och flärd ihop och slappa. Ha det så skönt och njut !!!! Jag ska njuta av att vara ledig och på massage på söndag. kram Jenny



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16