Torget nästa!






God morgon på er alla!


Japp, nu ska jag snart i väg till torget en sväng. Kanske hittar jag lite tyg eller nått annat skoj. Om det finns tulpaner ska jag nog köpa lite också.

Längtar efter våren...


    Synpunkter, uttalande och annat



jeanny
     2009-01-31 | http://gadn.blogg.se/

va fin blogg :)


Jenny
     2009-01-31 |

Vad mysigt att gå på torget !! Hoppas du kan fynda något roligt eller köpa blommor. Jag har varit på föreläsning om skönhet på insidan och fick energi och inspiration. En härlig start på helgen... sedan kollat Sofia spela innebandy på Råslätt och nu en lat eftermiddag i soffan......På söndag kväll blir det bio ihop med några kompisar.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16