En liten vårhälsning


Jag fick en present idag
Vilka söta små pärlhyacinter jag fick av Jenny idag. Hon är så snäll och gullig. Jag blev jätteglad :o) Bara så där apropå kom hon in med dom fastän hon var ledig på eftermiddagen. Så gulligt.

Nu ska jag placera dom på en fin plats där dom kommer tillrätta.

TACK SÅ JÄTTEMYCKET!


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-01-21 |

Vilka läckra vårbilder på blommorna !! Visst är det härligt med blommor och jag köpte massor hem eftersom jag ska ha tjejträff ikväll. Vi blir 9 glada tjejer och jag ska laga mat och baka i eftermiddag. Jag har dukat med vita tulpaner och flera pärlhyacinter och allt går i vitt och turkos .... Nästan lite vårkänslor !! See you !



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16