Söndagsmorgon och solen skiner


Jippi! Vad skönt. Då blir det nog en långpromenad idag. Kanske med kameran. I alla fall måste jag till Blomsterlandet och köpa lite nya blommor till köket och sovrummet för dom är alldeles vissna och konstiga.

Nu på morgonen har jag städat lite i en garderob med täcken och kuddar. Nu är det bara kläderna och ett annat jättetråkigt skåp att städa. Usch! Men det måste göras.

Blev iaf av med en massa skräp och gamla saker igår. För igår åkte min gamla IKEA-service ut. Den har jag haft sen jag flyttade hemifrån. Alltså i 100 år. Nej kanske inte i 100 men iaf i 20 år. Har till och med försökt sälja den på loppis utan framgång. Men nu åkte den ut. Med ett bang smällde den i container för porslin på sortergården. Och med ett leende såg jag några talrikar gå sönder :o)). Äntligen! Ibland undrade jag om de var okrossbara eftersom de aldrig gick sönder. 






Den här lilla söta blusen köpte jag på väg hem från torget i går. Smet in på Olgas som hade 70% på allt utom vårnyheterna. 119 kr bara. Vilket fynd! Den kommer bli sval och skönt till sommaren. Dessutom hittade jag gardiner till jobbet. Även dom på rea så dom får duga. Några blommor fanns knappt så jag ska titta om dom har lite tulpaner på Blomsterlandet också.





Eftermiddagen och kvällen ägnade vi åt att spela Guitar Hero on tour. Jag, Humlan och Wille. Skitkul! :o)  Jag gjorde min egen rocker och sen öste vi järnet.

Det var verkligen jättekul att spela. Lite svårt i början men sen kom man in i det lite mer. Även om jag bara spelar på easy ännu så var det kul. Wille han var fenomenal, han spelade skitbra på både medium och hard.
Jag vill också bli så bra...

Näpp, nu måste jag sätta lite fart här.

So long!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16