Öva öva öva






Japp, det är vad jag har gjort ikväll. Ska minsann visa grabbarna att jag också kan. I morgon ska vi ha musikafton på jobbet. Så nu har jag övat basgångarna till en AC/DC låt. I morgon blir det rocka av.

Annars har min dag varit fylld med design och inredning. Har fixat gardiner till lunchrummet. Duschdraperistång och draperi till killarnas omklädningsrum. Snygga behållare till tvättmedel och sköljmedel, samt lite annant smått och gott.

Nu ska jag lata mej i kväll för i morgon blir det fest hela dagen nästan.


... måste bli lite bättre på att få ut bilder till fotoutmaningen så i morgon blir det nog att ta lite foton också.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16