Ord





Ord
Det är ju så populärt med väggord nu för tiden. Tog och gjorde en egen variant av det och gjorde ordtavlor i stället. Jag har berättat om dem innan. Små tavlor med ord i stället för bilder. Riktigt fint faktiskt.

Dom är nu mera uppsatta i sovrummet ovanför sängen. Och består av följande ord;


♥  DRÖM om morgondagen  MINNS gårdagen  LEV idag

♥ Kärlek || 1 förälskelse; passion; erotik; tillgivenhet, vänskap; hängivenhet, starkt intresse || -en  2 Person man är kär i: han var min första k. || -en; -ar

♥  Kärleken ser inte med ögonen utan med själen


Några fina och tänkvärda om i små tavlor som är ganska lätt gjorda och inte kostar så mycket.

Eller vad tycker ni?


    Synpunkter, uttalande och annat



Elin
     2011-03-31 |

Hej!

Fina ord på dina tavlor... jag är mest intresserad av vad du har använt för teckensnitt på den första och den tredje tavlan?



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16