Ny ( 197 / 365 )




Nr 15 - Ett nytillskott i garderoben
En ny liten accessoar jag köpte i går. En grön- och silverrandig sjal tyckte jag skulle passa bra nu till våren. Det var så fin grön färg i den så jag kunde inte motstå. Finns att köpas på H&M.

Det blev tre nya toppar, en blus och två diadem också. Pluss ett stort hål i kassan.


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-03-01 |

Vilka härliga bilder!! Jag älskar den med Vättern och mörk himmel över piren ! Jag har testat min kamera och fotat blommor idag och är supernöjd med resultatet. Fått en ipod och träningskläder så nu får jag möta våren i spåret ! kram Jenny



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16