Melodifestivalen


 
Schlager & fest

Om en stund åker jag till en kompis för att ha det lite kul och titta på Melodifestivalen. Då blir det musik och inte så snälla kommentarer om allt och alla. Kul!

Egentligen är jag väl inte en jättefantast av Melodifestivalen men i måttliga mängder kan det vara kul. Som sagt är det alldeles för många deltävlingar. Det var bättre när det bara var en.

Så nu måste jag sätta lite fart här.

I morgon blir det tvättning och pluggning. Mindre kul.


Ha en kul kväll!













    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16