God morgon!





God morgon på er alla!
Eller det kanske börjar närma sej förmiddag nu. Har iaf ätit frukost, skjutsat iväg Humlan med bas och allt och börjat förbereda lite inför pluggningen i helgen.

Tänkte göra en plussning för att få bättre betyg på fotokursen. Hade faktiskt ingen aning om att man kunde göra det. Det var nog rena rama turen att jag läste att man kunde det. Alltså göra om tentan, får man bättre betyg denna gång är det det som räknas men om man skriver sämre så är det det gamla som räknas. Då har man ju inget att förlora på av att skriva om. Så det ska jag göra nästa vecka.

Annars är det melodifestivalen i kväll som är på programmet. Fast jag gillar inte att de har så många deltävlingar. Det tar faktiskt det spännande och roliga ur melodifestivalen. Nu hinner man tröttna och orkar inte titta. Det var bättre förr.

Tänkte lite rensning av garderoberna också... måste göra det. Jag vill få plats med lite nya vårkläder och som det är nu är det knökafullt med en massa gamla trasor jag inte använder längre.

Så nu tänker jag börja med det.

Hej hopp!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16