En katt bland hermelinerna





Eller är det kanske tvärt om...

Den lilla vita ranunkeln fick jag tillsammans med tulpanerna. Visst är den söt!

Denna dag har jag inte gjort så värst mycket ännu. Skulle ätit hotellfrukost och gått ut och fotat lite. Men vädret är tråkigt och vi sov så dåligt i natt att vi inte orkade gå upp så tidigt. Det Får bli en annan lördag.

I kväll ska jag till en kompis på tjejfest. Det ska blir kul. Humlan är ute med bandet så det är en riktig grabbkväll. Då gäller det att passa på att ha lite kul själv. Så det kommer bli roligt.

Men nu håller jag på att laga lite stekt lax med romsås och räkor med potatis till. Mums!









    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16