Då är man igång!

Japp, då var man igång med fotoutmaningen. Får nog gå igenom alla foton jag tagit i år och se om jag har något jag kan använda. Ligger ju som sagt några dagar efter. Men det är bara att knäppa på annars.

Det ska ju bli fint väder i helgen så då är det väl bäst att ge sig ut i vår vackra natur.

Men först ska jag till frissan och klippa mej. Får se om jag vågar nått nytt eller om det bara blir lite toppklippning. Det behövs iaf klippas igenom rejält.

I kväll ska jag nog bara ta det lugnt och softa.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16