Atlantis Spa

Trött...

Skulle velat ligga kvar i sängen i morse. Men ack, inte fick man det.

I förra veckan var jag på ansiktsbehandling hos Atlantis Spa. Ohh, va skönt det var! Men 50 minuter går alldeles för fort. Det skulle kännas skönt nu.

Jag fick iaf rådet att skrubba hyn två gånger i veckan och använda en återfuktande ansiktsmask en gång i veckan. Jag har blandhy med yttorra partier på kinder och runt ögonen. Viktigt att återfukta hyn runt ögonen annars börjar rynkorna komma. Det är det torra som gör att dom dyker upp. Som sparkar efter en hoppande kråka. Och sådana spår vill man ju inte ha.

Annars såg det väl ganska bra ut. Så nu är det väl bara att försöka sköta sej ännu lite bättre i framtiden.

Skulle vilja gå på massage också. Hoppas dom kommer ordna det på jobbet. Det skulle va härligt!

Nix, nu måste jag jobba på. I dag ska jag revidera kemikalieförteckningen. Hoppas grabbarna har skött sej och inte köpt något de inte får... då blir det inte lätt för dom... he he!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16