Stiltje!





Jag har verkligen inte mycket att komma med just nu. All min tid går åt till att måla och få iordning i hallen. Försöka att även ha lite ordning i övriga hemmet vilket är väldigt svårt för det är grejor överallt.

Helgen har varit kul. Bowling och julbord med grabbarna på jobbet förgyllde lördagen. Fredagsmys och söndagsmys med Humlan. Liten promenad, målning och mycket slappa.

Ska försöka bättra mej i framtiden. Jag har inte tagit så mycket foton heller förutom på choklad vilket nog kommer komma något kort på snart.

Jag ligger efter i skolan rejält mycket nu och får nog ta mellandagsledigheten att försöka komma ikapp.

Nej, nu måste jag sätta igång igen.

Tingeling!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16