Mina första

Mitt första nummer av tidningen Buffé kom idag. Vad jag känner mej "vuxen". Har ju skaffat ica-kort och shoppingexpress eller vad det nu heter. Jag går iaf runt i affären och skjuter varor. Ganska kul faktiskt. Och det känns lite "vuxet".

Sedan har min första tomat mognat på tomatplantan jag har på balkongen. Och den var såååå god. Nu väntar jag bara på att alla de andra 30 tomaterna ska mogna så jag kan äta upp dom oxå. Det är minst 30 om inte mer. Om en liten stund ska jag gå ut och rensa och ansa den lite. Efter ett tips av min jobbarkompis. Då kommer mina tomater bli ännu godare.

MUMS!


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-08-14 |

Grattis ! samlar du vuxenpoäng !! Jag ska skörda krusbär och vinbär och det ger också vuxenpoäng. Vad mysigt med recept på bloggen. Jag ska testa kycklinggrytan ! Ha en skön helg !!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16