Dagens tips! - Få fotobok från Fujifilm gratis


Dagens tips!

Hittade ett tips på en blogg om att man kan få en gratis fotobok från  FUJIFILM om man har en blogg eller hemsida. Det enda man ska göra är att skriva en text på minst 100 ord om fotoboken och sedan publicera den på sin blogg. En gratis fotobok, inte dåligt! Och den är värd hela 344 kronor. 

Gå in på Fujis hemsida,  läs mer och tipsa vidare.

Jag beställde faktiskt helt nyligen en massa kort från Fujifilm som var kalasbra men en fotobok är ju ändå bättre. Nu gäller det bara att bestämma mej för vilka foton jag ska ta med. Helst skulle jag vilja vänta med att göra den tills jag och Humlan har varit på semester på Gotland. Då skulle det kunna bli en fotobok om vår första längre semester - ensamma tillsammans.

Jag har faktiskt kikat på fotoböcker hos Fuji innan och tyckt att det verkar vara ett bra sätt att få sina foton utskrivna på. Jag är verkligen dålig på att skriva ut dom annars men i en fotobok får man dom tillsammans och det är lätt att ta fram och titta på. Lätt att visa även för andra. Och att man kan skriva text till är ju kanon. En fotobok vore därför toppen för vilket tema man än har.

Så jag ska verkligen anta detta erbjudande. Det är ju inte varje dag man får en GRATIS fotobok.

För att se exempel på fotoböcker kan du klicka här.  


Gör det du också!


=> Gå in och läs mer här


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-08-18 |

Hej ! Du som har så många fantastiska bilder kommer göra en härlig fotobok !! Vi har anmält oss till Familyfood ... då kommer matkassar med recept till dörren varje måndag !!Perfekt och underbart när man är stressad efter jobbet. Jag vilar mej i form inför loppet på onsdag. see you !! kram



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16