Dagar...




Dagar...
4 dagar kvar tills Humlan och jag åker till Gotland på lite semester.
11 dagar kvar tills Hellspray spelar på Eksjö festivalen.
14 dagar kvar tills mina kurser börjar på högskolan.
17 dagar kvar tills vi åker till Tyskland med våra goda vänner Cilla & Christian.

Det är nästan som att dra bladen av en blomma. En för en faller dagarna ifrån och jag kommer närmare min mål händelser.

Det är något inplanerat nästan varenda helg framöver.  Nu är det bara kräftskivan som ska in också. Vilket troligen blir i oktober. Puh! Det är verkligen fullt upp.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16