Varför?




Ja, varför får inte jag in 9an på min tv?
Gamla dumma tv. Jag vill titta på HV-matchen. Första matchen i sm-finalen.

Har i dag varit på brf-möte. Gick väl som vanligt. Ganska bra med andra ord. Inga större problem i husen så det är ju skönt.

Käkat smörgåstårta på jobbet igen :o) MUMS! Det har varit mycket av den sorten det senaste men jag säger inte nej.

Annars är det full fart på det mesta. Måste köpa mej minst ett par nya jeans, helst två par. Men när? Var på A6 och provade en massa igår men inget som passade persfekt. Ska nog åka ner på stan på lördag och kika lite också.

Såg ett par skator i ett virrvarr av grenar. Försökte fånga båda på bild men det var svårt. De är lite skygga. Skator är vackra fåglar om än lite tjyvaktiga...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16