Nickedocka!




En liten blomma kallad nickedocka, ja iaf av mamsen. Som barn brukade dom stoppa den här lila blomman i en maskrosstjälk och dra den upp och ner så den nickade. Den brukar blomma samtidigt som maskrosen men när vi hittade den hade maskrosorna inte börjat komma. Vad den heter på riktigt vet jag faktiskt inte.

Detta har annars varit en dag med huvudvärk. Inte så kul! :o(  Värktabletter hjälper knappt.

Kameran har kommit fram hel till Nikon iaf. Hoppas bara rengöringen går snabbt. Jag saknar den. Jag hoppas bara att jag får den till nästa helg för då ska jag till Stockholm och hjälpa syrran fixa en fin frisyr. Hon och sambon ska på fint bröllop och hon ville ha lite hjälp. Vill ju förstås samtidigt plåta dom när dom är uppklädda och fina.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16