Shopping & Rock




I går ägnades dagen åt lite shopping och tillverkande av överdrag till sänggaveln samt kuddar i matchande tyg. Det var ju ett underbart väder så vi gick ner till stan. Ett stopp på torget och sen vidare ner till stan.

Gick även hem så idag har jag fått sota för det med skitont i höfterna. Saken gjordes ju inte bättre av att jag var ute på kvällen också. Så jag gick eller stod upp hela dagen nästan. Inte vad jag är van vid precis.

På kvällen var vi på Zaragon Rockclub och kollade in två band. Det ena var Covered Call och det andra Lions Share. Ett smakprov från Lions Share kommer nedan. Faktiskt ett riktigt bra band. Jag blev positivt överraskad själv.

 





Så idag har det varit en stilla och lugn dag. Mest legat och slappat i soffan. Hade jättegärnat vetat gå ut och gå men jag har för ont för det i dag. Får lugna mej tills i morgon.

Humlan den lyckosten åkte iväg för att se Håve i Kinnarps arena nu. JAG VILL OXÅ! Men men... får väl nöja mej med tvn.

Men först måste jag hinna med lite annat...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16