God morgon!




Ja, god morgon till denna vackra, soliga och underbara nya dag.

I dag är det fullt på schemat. Ska börja med frukost för det har jag inte ätit ännu. Sen ska jag sätta till lite deg för jag ska baka bröd.

Medan degen jäster måste jag gå till affären för jag saknar lite till kycklingpajen jag ska göra.  Efter detta är det nog dax för lite lunch.  Sen är det nog tid att steka lite prinskorv, ta upp bären och  se till att allt är i ordning.

Nu borde det  bara vara jag kvar som måste fixas till och göras så presentabel det bara går.  Sen bär det av till fest.

För i kväll ska vi ha stor fest med glada och goda vänner. Stora och små. Det ska bli kul. :o)

Men först frukost, det kurrar i magen.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16