En strålande dag



Ja, visst var det en strålande dag i går. Men halva dagen stod jag inne i köket och fixade käk till festen. Fast det var roligt det med. Och festen var lyckad. Och nu måste jag lägga upp lite recept på bröd och frusen cheesecake. De kommer så håll ut.

Vi var iaf ute en sväng i vår underbara stadspark på eftermiddagen. Det var skönt att komma ut lite. Och lika fint verkar det bli idag så då får man passa på att gå ut och gå. Kanske hitta en blåsippsbacke att njuta i.

Nu ska jag ta och fixa iordning mej så jag kommer ut någon gång.

Ha en underbar dag!


    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny
     2009-04-13 |

Vilka härliga bilder !! Hoppas att du haft sköööna dagar i solen. Jag njuter av att vara ledig och sitter i solen och slappar idag. Vi har lagat mycket god mat och på påskafton var det knytkalas med hela gänget, totalt 25 personer. En trevlig dag i Göteborg med shopping har vi också hunnit med. See you !



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16