Tre dagar kvar

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi åker till Dublin. Kuuuul!!!!

Det ska bli så roligt. Första gången där så det är spännande.
Tvättar för fullt så jag har lite kläder att ta med.

Ska laga lite falukorv i ugn och potatismos alldeles strax. Väntar på Humlan som kommer med film.
Så det blir lite mys ikväll bland all tvätt och stoj. Han är lite matt i pälsen så jag hoppas han inte blir sjuk tills vi ska åka. Han får allt ta och stanna hemma från jobbet imorgon. Tycker jag!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16