Pust!

Busy på jobbet. Hann varken det ena eller det andra igår. Skolan drog ut på tiden. Trodde det skulle gå fortare att skriva rapporten och ta sista bilden än det gjorde. Jag har noll studievana. Inte bra!

Hur övar man upp den?
Sist jag gick i skolan, 2004,  var det nästan bara praktiska övningar. Så det är ju närmare tusen år sedan jag pluggade ordentligt. Ja, det känns som det i alla fall.

Jag hann inte heller bränna några skivor. Inte skriva i bloggen. Inte nått egentligen. Somnade i soffan med mysfaktor +100.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16