Fyra dagar kvar...

Fyra dagar kvar tills Humlan spelar på Zaragon Rockclub och jag ska försöka fånga killarna på bild. Hjälp! Vet inte om jag klarar det. Svårt med konsertbilder. Det är mörkt och det är lätt att det blir rörelseoskärpa eller skakningar. Men jag ska göra mitt bästa. En jobbarpolare spelar på en annan fest samtidigt. Synd för det hade varit kul att se honom. De är ju några stycken som ska dit och kolla. Men men...

Nästa veckar börjar vi med lab på kursen och jag är i grupp G. Ska bli kul att äntligen få öva lite med kameran.



~  Ibland måste vi luta oss mot varandra ~



Det var längesen jag var ute och fotade. Det får nog bli ett pass till helgen tror jag. För i veckan är det alldeles för mycket. Bio, ska klippa mej (vet bara inte hur - några förslag någon??), städning, idag skulle jag vart iväg också men orkade bara inte. Hade möte på jobbet och kallelser till brf:en att dela ut. Så det fick va bra med det. Måste skriva protokoll också. Usch, jag vill inte!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16