Fortfarande lite vissen



Känner mej fortfarande lite vissen.

Förkylningen har inte riktigt släppt än. Nu börjar det faktiskt bli riktigt långtråkigt. Ska se om jag kan gå ut en liten stund i det fina vädret. Vill inte sitta hemma och kura längre. Det finns så mycket att göra. Vill också ut och fota lite i det vackra höstvädret. Det är så underbara färger ute nu. Innan regn och rusk kommer. För det är väl bara en tidsfråga.

Har iaf förberett mej lite för morgondagens lab som jag tror att jag kan vara med på. Ska försöka gå till jobbet i alla fall.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16