Dödskallar + rock = sant... ?

Är det det? Sant? För på nästan varenda rockpryl så finns en dödskalle.




Så ska jag ta mitt halsband med dödskallar på? Humlan kommer ha sin ring. Kanske... så blir man värsta rockern. I kväll ska här rockas i alla fall.

Det blev några kort på soundchecken. Ganska många men det är svårt att ta i dålig belysning. Det blir lite grynigt och det är lätt att få rörelseoskärpa eller oskärpa för att man inte kan hålla kameran stilla på de långa slutartiderna som blir. Men jag gör mitt bästa. Nu har jag fört över bilderna till datorn och tömt minneskortet. Nu är det bara konserten som ska fotas.

Rock on!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16