Uppe med tuppen



Idag släpade jag upp Humlan i ottan för att ta en liten tur till Dumme Mosse och se solen gå upp över myren. Jag hade hoppats på lite dimma från marken men den uteblev. Även om det var kallt i luften och stjärnklart på himeln när vi åkte iväg på morgonen.

Stackarn! Trött var han men snäll som han är följde han med och jag tror han tyckte det var lika fint som jag tyckte. Det var jättevackert. Kallt men fint. Det tog lite tid innan vi kom fram och vi fick traska i mörkret i oländig teräng på spångar och över hala rötter. Men det var det värt.

Kommer fler bilder framöver.



    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16