Tvättdag!

Bara tråkiga saker händer idag. Först var jag hos tandläkaren. Har fått en massa gult smet överallt på tänderna. Brukar bara få på kindtänderna men idag penslade hon på som besatt. Gägget är överallt. 

Men jag jag hade ju inga hål så det var väl ganska bra i och för sej.

Nu städar och tvättar jag och springer upp och ner i källaren som ett jehu. Inte så värst kul. Men nu är ialla fall alla maskiner klara. Nu ska det bara torka också. Får inte somna i soffan så jag måste gå ner mitt i natten och hämta den bara.  Det är inte speciellt kul kan jag säga.

                               


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16