Lång fredag

Fredagen var verkligen lång. Tung, lång, sorglig, jobbig och hemsk. Då begravdes min kära söta lilla mormor. En dag som var hemskt jobbig för mamma. Men nu vilar lilla mormor bredvid morfar i graven. Begravningen var stilla och fin men enormt jobbig.

Nu är det dom fina, vackra och roliga minnena vi får plocka fram och tänka på allt roligt vi gjorde, alla äventyr vi hade hos mormor och morfar som barn men även som vuxna. Där tillbringade vi mångar sommarlovsdagar och särskilt min syster var mycket hos mormor och morfar. Så det finns många ljusa minnen.

En ljuspunkt var ju att träffa alla kusiner igen. Men tråkigt att det ska vara under sådana omständigheter man träffas. Man borde ta tillvara och skapa sätt att träffas inte bara låta dagarna gå.




    Synpunkter, uttalande och annat



Jenny Emme
     2008-10-17 |

Hej Lotta !

Först vill jag säga att jag njuter av alla härliga bilder på din blogg ! DU har förmåga att fånga känslor och tankar på bild !! Vill bara säga att jag förstår att sorgen och saknaden efter din mormo är stor. Det måste kännas som ett tomt svart hål av tomhet efter en begravning. stor kram till dej !!see you !!


Anonym
     2008-10-17 |

Hej Lotta !

Först vill jag säga att jag njuter av alla härliga bilder på din blogg ! DU har förmåga att fånga känslor och tankar på bild !! Vill bara säga att jag förstår att sorgen och saknaden efter din mormo är stor. Det måste kännas som ett tomt svart hål av tomhet efter en begravning. stor kram till dej !!see you !!



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16