Kuddar & täcken

Lördagen började med en maskin tvätt av nytt täcke. Mmmm, ett jättetäcke! Ska bli mysigt i vinter. Tack syrran! Tog sen bilen till mamsen för att käka frukost med syrran och mamsen. Syrran var ju nere för begravningen och vi får passa på att ses så mycket som möjligt för sen åker hon ju tillbaks till Stockholm där hon bor. Smörgåstårta till frukost. Inte dumt!

Humlan kom sen och hämtade mej och vi tog en tur till Ikea och A6. Inhandlade varsin ny kudde. En värmetransporterande kudde - inte att förglömma - som vi får se om den håller vad den lovar men mjuk och skön verkar den vara iaf. Humlan bytte sin idag mot en lite tjockare men jag tror jag behåller min som den är. 

Blev sen bjuden på världens godaste mat. Vilket jag alltid blir när Humlan lagar något. Gott gott gott! Fyllda kycklingfiléer med fetaost och soltorkade tomater, bulgur och vitlökssås och lite sallad till som undertecknad gjorde. Jag får vara med på ett hörn iaf. Men gott var det. Tackar så mycket.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16