Vad gillar du bäst?

Vilken årstid gillar du bäst?


 


Vilka härliga höstdagar det har varit. Soligt och klart. Så här ska det vara när hösten är som bäst. Annars är jag nog mest en sommarflicka. Sommaren är den årstid jag gillar allra bäst. Även om jag gillar alla årstider på olika sätt så är nog sommaren den jag gillar bäst. Långa ljusa och varma dagar. Ljummen vind mot huden. Sol och bad. Utflykter. Slipper att ha en massa kläder på sej. Med mera med mera...

Men det har varit en härlig helg. Mycket god mat, trevligt sällskap med glada vänner, promenader i friska luften, mys med en bra film under en filt.

Och jag har fått en jättefin present av Humlan. Ett jättefint halsband. Han är så gullig. TACK! TACK! TACK!


Det har varit en underbar och härlig helg.
Och jag tror att vi har nått första etappmålet som första lag.  Bra jobbat pojkar!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16