Stora tvättardagen

Idag är det stora tvättardagen här. Massor av tvätt. Puh!    

Tänkte ev också skriva ut lite text till några tavlor som jag ska göra till sovrummet. Ramarna, 30x30, köpte jag i Ullared i lördags. Kommer nog bli fint hoppas jag. Lägger ut en bild sen när det är klart.

Har varit på kurs med jobbet i dag. Ända bort i Göteborg har jag varit. Affärsetik och moral handlade det om och den var faktiskt väldigt bra. Mycket självklart men en del kluriga fall som kan va svårt att veta ibland.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16