Klart

Nu är nog allt klart.

Tagit fram receptet på Saras kycklinggratäng till Putte - får inte glömma att ta med det i morgon, fotat syrrans present (men det fotot kan jag ju inte lägga ut här än för då blir det ju ingen överraskning, hon ska få det på lördag), slagit in presenten i lite snyggt papper, satt kamerabatteriet på laddning, fyllt i listan på vad som ska handlas på lördag, förberett kameraväskan inför söndagens labb men det blir säkert lite bilder innan dess också.

       Får inte glömma receptet i morgon...   jag har ju lovat Putte. Har ju redan glömt
      det två dagar nu.

Nu ska jag kasta mej ner i soffan och softa lite.


       Får inte glömma receptet i morgon... 


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16