Frostigt kallt








Det var verkligen frostigt kallt ute. Isigt  och kallt i skuggan men skönt i solen.



Niklas... jag har gått massor för att få steg så vi kan vinna första etappen. Jag har kämpat ska du veta.


    Synpunkter, uttalande och annat



Anonym
     2008-11-03 |

Hej Lotta ! Vilka läckra bilder på frostiga höstlöv !! Jag har tagit hundra bilder på barnen i helgen men även testat några naturbilder. Det var kul att smyga runt på knä i gräset och spana in ljus från olika håll.

Kolla personliga almanckan och pysselpinglans blogg som jag hittade idag. Jag har beställt en personlig almanacka som julklapp...

See you later !


Lotta
     2008-11-04 |

Ska kolla in pysselpinglans blogg. Pyssel är ju så kuuul.



Tack för alla snälla kommentarer. Men det är så roligt att ta kort. Visst?



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16