Nu har sommarrean startat

Japp, nu har sommarrean börjat på allvar och alla skyltar med rea och 50% lockar för fullt. Det är allt från klänningar och toppar till leggings och piratbyxor.  Igår var jag på stan och gjorde åt en massa pengar. Hmm, inte bra men väldigt roligt. Det blev tre toppar, ett par leggings och en massa andra saker jag egentilgen inte behöver. Ska nog ner i morgon igen och se om jag hittar lite till. Jag hann ju inte med alla affärerna. Så det får nog bli en runda till. Ska se om jag hittar lite presenter i då också. Ibland är man verkligen på shoppinghumör, då går pengarna åt som smör i solsken. Men lite kul ska man väl ha för dom surt förvärvade slantarna. 

Har suttit i en bil hela dagen nästan. Varit på möte i Göteborg med jobbet. Mycket åkande för ett par timmar som inte gav så värst mycket. Ibland kan det kännas lite onödigt men men. På jobbet är det full fart nu när semestrarna börjat men vi får "hjälp" av ett par sommarjobbare. I morgon drar en jobbarkompis till Turkiet och det nästan så man är lite avundsjuk. Jag vill också ha värme och sol. Kanske det är lite för varmt där nu för att man ska orka att hitta  på en massa saker men hellre det än det här kalla och regniga vädret. Ja, ja, jag vet att det behövs regn. Men i em har det ju varit lite solsken iaf, får väl hoppas att det håller i sej.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16