Midsommar

Helgen har varit bra. God mat och trevligt sällskap i glada vänners lag. Det är väl så det ska vara. Sill och nypotatis och glass med en fem jordgubbar att dela på. Inte dåligt.

Så är snart midsommarhelgen över. Fort har det gått och imorgon är det dax att gå tillbaks till jobbet. Skönt att det snart är semester. Lite tråkigt väder har det väl varit. En ganska blandad kompott får jag väl säga.

Idag har jag mest suttit framför datorn och redigerat fotona från sommarfesten som jag ska ha med mej till jobbet på måndag. Plus en massa andra foton som jag tagit på mina älskade syskonbarn. Det är lite pill men ganska roligt. Fast det roligaste är ju att ta korten.





    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16