Fredagen den 13:e


Ska ju visst vara en riktigt otursdag. Dubbelt upp! Vilken tur att man inte är skrockfull!  

Regnar idag. Åskar visst lite också hörde jag. Välbehövligt men jag föredrag nog solsken och varmt väder. Om det fortsätter att regna så behöver jag ju förstås inte åka och vattna på kollonin. Det är ju bra även om det är underbart att vara där. Ligga i hamocken och sakta vagga fram och tillbaks, ligga på gräset och läsa en bra bok eller bara lukta på alla blommor som mamma planterat. Ett härligt ställe!  

Just nu skulle jag helst vilja sitta på en liten stubbe i skogen och filofisera. Tänka på allt som händer i livet just nu. Inte allt så roligt. Inte slita på jobbet där det finns hur mycket som helst att göra. Ibland är det skönt att inte göra nånting.

Nej! Det är bästa man sliter sej från dagdrömmarna och börjar arbeta lite. Fast jag har faktiskt rast nu. Så det så!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16