Måndag och städdag

Idag har varit en riktigt städdag. Tvättning och städning av hela lägenheten. Slängt en massa skräp och skurat både här och där. Så nu är det iaf rent. Även på semestern blir det skitigt. Tråkigt men det måste göras.

En stunds vila på balkongen hans med också. Läste lite och gottade mej i solen. Det blev ingen strand som jag tänkte men men. Nu ska jag bara i väg och handla lite så är allt klart sen. Men först måste jag ner och hämta tvätten i källaren.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16