Kanske skulle följa med på after work...

... ja även om det inte är fredag. Jag kanske skulle ta och följa med jobbarpolarna på lite after work idag. Det är ju såååå härligt väder. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Och inget särskilt planerat har jag. Humlan var lite trött och skulle vila och pyssla lite hemma efter jobbet idag men vi kanske skulle ses senare iaf. Under tiden passar jag på att ha det lite somrigt på piren. Man får passa på när det är bra väder.

Idag har jag varit på utflykt med jobbet. Ja, utflykt och utflykt, jag fick agera chaufför till en som skulle hämta hem en kran.  Passade på att kolla in ett nytt område som dom bygger utmed Vättern. Där fanns ju en del tjusiga villor. Men de ligger alldeles för tätt för min smak. Men det var ju inte så fel att få komma ut lite så här sista veckan innan semester. Ganska lugnt på jobbet annars.

~  D e t   s k a   b l i   s å   s k ö n t   m e d   l i t e   l e d i g t  . ~

Igår var det fullt upp med tvätt, inköp av div varor, var på kolonin och vattnade och passade på att ta lite foton samtidigt - kommer nog att läggas ut med det snaraste. De flesta bilderna kommer nog att finnas på den nya fotobloggen. Och så lagade jag crepes. Mums!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16